No products in the cart.
Modalități de livrare:
La taxa de transport se adauga taxa de ramburs separat si este mentionata in pagina de finalizare comanda. Aceasta este in valoare de 4 lei si se aplica in cazul livrarilor cu plata ramburs. Taza ramburs este achitata de catre client si nu este returnabila.
Comenzile online se pot plati cu cardul la plasarea comenzi sau ramburs la curier. Curierul urmează să te înștiințeze telefonic înainte de a încerca livrarea comenzii.
NOU!
Livrare EasyBox – SameDay – cost pentru comenzile care se pot livra la EasyBox – 20 lei
La taxa de livrare in EasyBox se adauga taxa de ramburs separat si este mentionata in pagina de finalizare comanda. Aceasta este in valoare de 4 lei. Taxa ramburs este achitata de catre client si nu este returnabila.
Plata pentru aceste două opțiuni de livrare se poate face doar cu cardul (pe site-ul nostru, la plasarea comenzii, sau la locker, la ridicarea comenzii).
Curierul nu reprezintă Aisha și nu are dreptul să desigileze coletul.
Cum primesc comanda și în cât timp?
Livrarea se efectuează în 2 zile lucrătoare de la procesarea (confirmarea) comenzii. Procesarea comenzi se face in momentul in care toate produsele aflate in comanda se afla in depozitul nostru. Va rugam sa verificati cu atentie data de livrare afisata pe pagina produsului, in momentul plasarii comenzi.
Care este programul de livrare al comenzilor?
Programul de livrare al comenzilor este de luni până vineri, excepție făcând zilele libere. Comenzile se livrează între orele 09:00 – 17:00.
Când este procesată / confirmată comanda mea?
Comenzile plasate până la ora 20:00 vor fi procesate (confirmate) și expediate în urmatoarea zi lucrătoare. Confirmarea comenzilor se face doar în zilele lucrătoare.
Prin primirea coletului și plata contravalorii acestuia, consumatorul a luat la cunoștință și acceptă următoarele condiții contractuale:
Datele de identificare ale vânzătorului/profesionistului AISHA STORE ONLINE SRL și ale consumatorului, produsele/bunurile ce fac obiectul prezentului contract la distanță și prețul acestora, sunt cele menționate pe factură.
Drepturile și obligațiile consumatorului sunt cele prevăzute în O.U.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniști și în Ordonanță de urgență 140/2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri.
Pentru reclamații și servicii post vânzare ne poți contacta la nr. de tel. 0775 272 337, sau la adresa de e-mail contact@aishastoreonline.ro . Vei fi contactat ulterior de către un reprezentant al AISHA STORE ONLINE SRL, în termen de maximum 3 zile lucrătoare.
Ai dreptul de a te retrage din prezentul contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile.
Perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la ziua la care intri personal sau o parte terță indicată de tine, alta decât transportatorul, în posesia fizică a produselor/bunurilor.
Pentru a-ți exercita dreptul de retragere trebuie să informezi societatea AISHA STORE ONLINE SRL, Intrarea Ciresului nr11,Fundeni (Dobroieşti, Ilfov) , România, nr. de tel. 0775 272 337, adresa de e-mail contact@aishastoreonline.ro, cu privire la decizia de a te retrage din prezentul contract, utilizând o declaraţie neechivocă sau formularul nostru standard (folosirea lui nu este însă obligatorie). Poți trimite declarația prin poştă, fax, e-mail sau poți completa formularul online direct pe site-ul nostru. Dacă folosiţi formularul nostru standard, vă vom transmite fără întârziere, pe un suport durabil, de exemplu, prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere.
Pentru a respecta termenul limită de retragere este suficient să ne trimiţi comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.
Dacă te retragi, vom rambursa valoarea coletului fara taxele de transport, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia de a te retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeaşi modalitate de plată ca şi cea folosită pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care îți exprimi acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare. În acest caz, ne vei indica contul și banca unde se vor vira banii. În orice caz, nu ți se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari. Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele/bunurile sau până la momentul primirii unei dovezi din partea ta conform căreia ai trimis produsele/bunurile către noi, luându-se în considerare data cea mai apropiată.
Solicitarea de returnare a produselor/bunurilor se face la numărul de telefon 0775 272 337, prin e-mail la adresa contact@aishastoreonline.ro sau online la https://aishastoreonline.ro/retur-produse/.
Solicitarea de retur se va face fără întârzieri nejustificate, în decurs de maximum 14 zile de la data primirii comenzii.
În urma primirii solicitării, returnarea coletului este facuta de catre client iar plata transportului ii revine in totalitate acestuia. Coletele expediate către noi fără a ne fi informat în prealabil prin modalitățile specificate anterior, nu vor fi acceptate. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile. Expedițiile trimise cu plata taxelor de livrare la destinatar vor fi refuzate.
AISHA STORE ONLINE SRL
Reg. com. J23/3471/2020
CUI RO42900610
INTR. CIREȘULUI NR. 11, Fundeni, Ilfov
Telefon: 0775 272 337
Copyright © 2024 Aisha Store Created by Cleverly – Premium Ecommerce Solutions